دانلود بازی ماجراجویانه The Experiment 2008 Profit every 10 minutes!
آی پی رنک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 17 خرداد 1393
بازدید : 1393
نویسنده : گرجی

دانلود بازی ماجراجویانه The Experiment 2008

بازی The Experiment از جمله بازی های بسیار زیبا در سبک Adventure یا همان ماجراجویانه می باشد. شما در این بازی کنترل زنی را بر عهده دارید که در ذهن او سوالات بسیار زیادی وجود دارد مانند من کی هستم؟ اینجا کجاست؟ من اینجا چکار می کنم و … در واقع بازی از جایی آغاز میگردد که شما درون یکی از اتاق های یک کشتی زندانی شده اید که در این اتاق تمام وسایل کنترل کشتی مانند رادارها, مانیتورها, نقشه ها و … قرار دارد. در حین اینکه در حال نگاه کردن به مانیتور هستید ناگهان صدای فریاد زنی به گوش می رسد که درخواست کمک می کند اما شما نمی توانید به صورت مستقیم با او ارتباط برقرار کنید در نتیجه برای یافتن او و یافتن پاسخ سوال های خود به ناچار مجبور به پیدا کردن راهی برای خارج شدن از اتاق هستید. این بازی بسیار مهیج و در عین حال سردرگم کننده است زیرا در ابتدا هیچ اطلاعاتی در اختیار گیمر نیست و فقط باید وارد اتاق های مختلف این کشتی بسیار بزرگ شود تا بتواند آن زن و نیز راه فرار از این کشتی را پیدا کند. البته در اتاق های مختلف این کشتی سر نخ هایی نیز برای رهایی از این کشتی و یافتن پاسخ های شما وجود دارد که باید آنها را پیدا کنید و با کنار هم قرار دادن آنها به یک نتیجه دقیق برسید که ممکن است به نتیجه ای که رسیدید اشتباه باشد و مثلآ برای یافتن کد ورود به یک اتاق کل مسیر را اشتباه بروید از این رو داشتن فکر و دقت بالا در این بازی اهمیت بسیار زیادی دارد. این بازی را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7
CPU: Pentium 4 2 GHz
RAM: 1.5 GB
HDD: 5 GB free disk space
Graphics Cards:GeForce 6600 or better
Graphics Memory: 128 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9.0c

تصاویری از محیط بازی:

The Experiment 2008 ScreenShot 1
The Experiment 2008 ScreenShot 2
The Experiment 2008 ScreenShot 3
The Experiment 2008 ScreenShot 4
The Experiment 2008 ScreenShot 5

روش تعمیر فایل فشرده:

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.

 

روش نصب بازی:

برای نصب بازی ابتدا نرم افزار UltraISO را دانلود نموده و فایل ایمیج بازی را با استفاده از آن اجرا کنید. سپس در تب Tools گزینه Mount to Virtual Drive را انتخاب کنید و بر روی Mount کلیک کنید. حال وارد My Computer شده و وارد درایو جدیدی که در این قسمت ایجاد شده شوید و اقدام به نصب بازی نمایید. توجه داشته باشید که این بازی دارای دو دیسک می باشد و ابتدا باید فایل vty-160a.bin را Mount کنید و سپس دیسک دوم یعنی فایل vty-160b.bin.

::جهت دانلود نرم افزار UltraISO کلیک کنید::

منبع:ایران دانلود




:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: The Experiment 2008 , بازي اکشن , بازي براي کامپيوتر , بازي ترسناک , بازي حادثه اي , بازي ماجراجويانه , بازي ورزشي , بازي کامپيوتر , دانلود بازي , دانلود بازي اتومبيل راني , دانلود بازي ترسناک , دانلود بازي جديد , دانلود بازي جنگي , دانلود بازي ماجراجويانه , دانلود بازي مديريت فروشگاه دانلود بازي کامپيوتر ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آی پی رنک
بروز ترین مرجع دانلود

به نظر شماچه مطالبی توی وبلاگم بذارم؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بسم الله الرحمن الرحیم و آدرس mjghamechi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 1796
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 2


اشتراک و ارسال مطلب به:
یاهو مسنجر بالاترین فیس بوک دنباله فریندفید ایمیل خوشمزه کلوب تویتر گوگل باز

سئو سایت و وبلاگ

افزایش بازدید واقعی میترا رنک :: اولین و تنها سامانه رسمی افزایش بازدید و رنک وب سایت های پارسی زبان
یاس تم
مرا در یاهو دنبال کنید
محبوب کن - فیس نما

RSS

Powered By
loxblog.Com